.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کمبود مواد اولیه و نابسامانی نرخ ارز مانع جهش تولید است
دبیرکل اتاق بازرگانی ایران کمبود مواد اولیه و نابسامانی نرخ ارز و افزایش قیمت آن را مهمترین دغدغه تولیدکنندگان برای جهش تولید ذکر کرد.

به گزارش شمال نیوز،  محمدرضا ملارمضانی ظهر پنجشنبه در همایش جهش تولید با اشاره به برنامه ریزی صورت گرفته در جهش تولید اظهار امیدواری کرد تا این طرح‌ها به نتیجه برسد، گفت: نظارت برای اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی مسئله‌ای مهم است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه از زمانی که سیاست‌های ابلاغی در خصوص اصل ۴۴ ابلاغ شد شاهد ایجاد اقدامات و طرح‌هایی بودیم، خواستار نظارت بر اجرای این اصل شد و گفت: در حوزه جهش تولید وضعیت خوبی نداریم.

وی ادامه داد: کمبود شدید مواد اولیه، نابسامانی ارز، افزایش نرخ ارز و تأمین مواد اولیه، کاهش قدرت خرید به ویژه برای صنایع شیمیایی، وابستگی در تأمین قطعات ازمهمترین مشکلات فراروی به شمار می‌رود.

ملارمضانی ادامه داد: صنعت مواد غذایی و مواد غذایی بدترین سودآوری را طی شش ماهه امسال داشته‌اند و باید به وضعیت این صنایع توجه ویژه شود.

دبیرکل اتاق بازرگانی خواستار تدوین برنامه جامع برای برون رفت از شرایط موجود شد و گفت: باید با تلاش بتوانیم مسائل و نیازهای فراروی را برطرف کنیم.

وی خواستار برپایی نشست مجمع نمایندگان و هیئت نمایندگان اتاق بازرگاین برای پیگیری دغدغه‌های استانی شد./مهر

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.036 seconds.